sobota, 23 kwietnia 2016

Przerwa

Wszyscy czasem potrzebujemy Przerwy, a czasami to Przerwa potrzebuje nas.

Każdy miewa od czasu do czasu leniwy, czy zajęty okres, a po nim nie tak łatwo wrócić do celów, jakie wcześniej postawiliśmy. Tyczy się to szczególnie początkujących. Chociaż obiecałam sobie, że będę regularnie pisać i publikować... cóż, nie udało się. Po prostu Przerwa mnie potrzebowała. Wstyd i hańba, jednak co mogę na to poradzić? Jedynie się poprawić.

Tak więc, po zdecydowanie zbyt długim odpoczynku od bloga i pisania (trzeba przyznać, że nie zdążyłam się nim zmęczyć), postanowiłam wrócić. 

Do końca tygodnia pojawi się zapowiedziana notka na temat Króla Horrorów i jego czarnego jak bezgwiezdna noc, zbioru opowiadań.

Mam nadzieję, że tym razem będę głucha na wołania Przerwy. Niech sobie krzyczy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz